Type on the field and hit Enter / Return to search the site.
  • {{item._id}} {{item.title.toLowerCase()}}

Design Edition

Любов до краси, пристрасть до дослідження, увага до змін та ініціатива дозволили нам стати частиною історії італійського дизайну.

Завдяки співпраці з відомими дизайнерами, архітекторами, художниками та стилістами народилися спеціальні дизайнерські колекції.

Abet Laminati була першою компанією, яка передбачила, що поверхня ламінату може бути оздоблена абстрактною та оригінальною графікою. У каталозі Abet представлений широкий і актуальний вибір таких колекцій.

Mare Nostrum | Маттео Раньї

Mare Nostrum

Mare Nostrum – це колекція декорів, яка прославляє море як символ життєвої сили та біорізноманіття. Це стихія, яка охоплює узбережжя всіх континентів та об’єднує їх між собою. Декори, натхненні рухами риб та хвиль, створюють абстрактні та геометричні візерунки. Mare Nostrum несе приховане повідомлення, яке нагадує нам про необхідність піклуватися про наші моря та нашу єдину планету – Земля.

Маттео Раньї

Маттео Раньї (1972 р. н.), двічі отримав Compasso d’Oro разом із Джуліо Яккетті: у 2001 році – за Moscardino для Pandora Design, яка є частиною постійної колекції MoMa, у 2014 році – за серію каналізаційних люків для Montini. У 2008 році заснував TobeUs – італійський бренд дерев’яних іграшкових машинок ручної роботи. За роки роботи отримав безліч інших престижних нагород, таких як Нагорода за дизайн шпалер (2008), Національна премія Італії за інновації «Premio dei Premi», заснована Президентом Італійської Республіки (2012),  та Good Design Award (2015, 2021). Окрім кар’єри дизайнера, він також читає лекції у різних італійських та міжнародних університетах, працює арт-директором та архітектором.

Whimsy | Артур Арбессер

Whimsy

Яскрава, грайлива та барвиста колекція, у якій поєдналися світ моди з дизайном інтер’єрів та архітектурою завдяки співпраці з дизайнером одягу, який народився у Відні. Він створив власний авторський стиль у цілісних візерунках, таких як класична клітинка Віші, циркові зигзаги або чітко впізнавані лінії, притаманні його стилю.

Артур Арбессер

Відомий у світі як один із найперспективніших молодих дизайнерів, він створив власний витончений стиль. Заряджений енергією завдяки своїм впізнаваним принтам, які поєднують у собі чисті лінії та ретельний вибір тканин. Його силуети випромінюють чуттєву сучасність. Окрім власного бренду, Арбессер є консультантом різних будинків моди та співпрацює з такими компаніями як Apple, Silhouette Eyewear, Hem і Yoox. Як художник по костюмах, співпрацював з театрами, створював сценічне вбрання для Віденського новорічного концерту в 2019 і 2022 роках.

Parade | Джуліо Яккетті

Parade

Відправною точкою, що лежить в основі дизайнерських досліджень міланського дизайнера, які характеризують Parade, є живописні й графічні експерименти. Вони засновані на вільному потоці ідей, де різні кольорові техніки створили ламінат Fatto a mano. Згодом долучається добірка Moduli, яка походить від інтенсивного графічного дослідження ідеального модуля, безпосередньо натхненного світом Мауріца Ешера.

Джуліо Яккетті

Дизайнер, автор і куратор виставок і книг. Джуліо займається предметним дизайном для різних компаній, серед яких Alessi, Artemide, Coop, Danese Milano, Dnd, Moleskine, Nava. Заснував бренд Internoitaliano, з яким створював предмети та меблі у співпраці з мережею італійських майстрів. «Cruciale», «Ration K», «Laundy Pegs» — лише деякі з його виставок, організованих Міланською Трієнале, і остання «Created in Italy» для Міністерства закордонних справ. У 2009 році Міланська Трієнале присвятила йому виставку під назвою «Джуліо Яккетті. Неслухняні предмети». Він виграв два Compasso d’Oro за столові прибори «Moscardino» та за кришки каналізаційних люків «Sfera» від Montini.

Digital Nature | Карім Рашид

Digital Nature

Декоративний пейзаж, створений еклектиком Карімом Рашидом, – це занурення у постмодерністську іконографію, в якій цифрова духовність бере гору над класичною релігійністю. Народжується нова мова, яка складається з оцифрованих, деформованих, гіпертекстуалізованих символів, які, однак, прищеплюються до архітектурного світу, забруднюючи та оновлюючи його.

Карім Рашид

Єгиптянин за походженням, живе і працює в Нью-Йорку, де у 1993 році відкрив свою студію дизайну. Він займається дизайном інтер’єрів і архітектурою готелів, ресторанів і магазинів по всьому світу, а також модою, меблями, освітленням, мистецтвом і музикою для інсталяцій. Його творіння є частиною постійних колекцій найвідоміших музеїв світу, включаючи MoMA в Нью-Йорку.

Bacterio | Етторе Соттсасс

Bacterio

Це причина, через яку Соттсасс, а згодом і вся група Memphis, почали експерименти з ламінатом. Ідея «бактеріо», разом з ідеями інших дизайнів, походить від звичайних і повсякденних матеріалів та предметів, таких як тераццо, кольчуга та губки. Для Bacterio Соттсасс детально описав текстуру поверхні та форму буддійського храму в Мадураї (Індія), яку він потім абстрагував через поле чорних каракулів.

Етторе Соттсасс

Еклектичний персонаж італійського дизайну, він розпочав свою діяльність у Мілані 1947 року. Присвятив себе дослідженню та експерименту у формальному мистецтві, архітектурі, дизайні та літературі. У 70-х роках він одна з ключових фігур радикальної архітектури, також був серед засновників вільної школи індивідуальної творчості «Global Tools», представленої у журналах Domus і Casabella. Засновник обʼєднання «Memphis» – одного з найцікавіших явищ у сфері дизайну меблів та предметів. Його роботи та критичні зауваження публікувалися в основних міжнародних журналах з архітектури й дизайну та були задокументовані у присвячених йому памфлетах і публікаціях.

Misura B-W | Superstudio

Misura B-W

Візерунок, який став світовою іконою завдяки своїй надзвичайній графічній силі, що контрастує з обеззброюючою простотою. Superstudio: «Ми ніколи не думали про «картате» майбутнє, про світ, сповнений краси та розуму. Після видалення чорних квадратів зі стільниць, вони перетворюються на шахівниці для янголів».

Superstudio

Група виникла у Флоренції у 1966 році, інтегруючи теорії та проєкти у світ радикальної архітектури. Відтоді розпочалася їхня співпраця з Abet Laminati. У 1972 році група взяла участь у виставці «Італія: Новий внутрішній пейзаж» у МоМа в Нью-Йорку. Між 1973 і 1975 роками група входить до «Global Tools», взявши участь у серії Трієнале. У 1978 році відбулась персональна виставка Superstudio в Національному інституті архітектури в Римі. З 1973 року члени групи ведуть викладацьку діяльність на факультеті архітектури у Флоренції.

Digital Circus | Паола Навоне

Digital Circus

Делікатність і невловимість, а також велике натхнення світом природи – це риси, які відрізняють Neige, Ivy і Flore pop. З іншого боку Broccato нагадує про розкішну текстильну традицію, яка використовує коштовні тканини та пряжу в меблях з жакардовими рамами.

Паола Навоне

Архітекторка, дизайнерка інтер’єрів, продукт-дизайнерка і засновниця міланської студії дизайну OTTO. Вона є однією з найвідоміших італійських дизайнерів у світі. Серед компаній, з якими вона співпрацює, є Baxter, Casamilano, Exteta, Ethimo, Gervasoni, Fontanarte, Poltrona Frau, Swatch, Poliform. Крім того, Паола Навоне є декораторкою інтер’єрів, дизайнеркою промислових поверхонь й організаторкою міжнародних заходів. Кураторка багатьох виставок та інсталяцій по всьому світу. Отримала численні премії та нагороди: перша відзнака в кар’єрі вручена 1983 року на Міжнародній премії дизайну в Осаці. Понад двадцять років співпрацювала з Abet Laminati у світі дизайну як арт-директорка.

Digital Circus | Алессандро Мендіні

Digital Circus

«Декоративні поверхні є для нас причиною та наслідком образів, часів і ситуацій, мовчазних свідчень, щасливих чи ні, кольорових чи ні, що віддзеркалюють утопію та виразні відновлення у постійній зміні. Тепер шукаємо основний знак, що вказує на центральність, спокій, дистанцію і разом з тим концентрацію та розширення». (Цит. Алессандро Мендіні, Scritti, Skirà Ed. Milan, 2004).

Алессандро Мендіні

Видатний діяч архітектури та дизайну, він працював у студії Nizzoli Associati до 1970 року та був засновником вільної школи індивідуальної творчості «Global tools» разом з Етторе Соттсассом. З 1970-х до середини 80-х років він очолював найкращі журнали з дизайну та архітектури, такі як «Casabella», «Domus», у яких він у 2010 році також був головним редактором. Співпрацюючи зі студією Alchimia, Алессандро Мендіні був консультантом кількох компаній з питань іміджу та дизайну. Куратор виставок та автор книг, він був орієнтиром для всієї культури італійського дизайну.

Febo | Уго Несполо

Febo

Композиції Уго Несполо близькі до поп-арту та неодадаїзму завдяки постійному пошуку іронічного та трансгресивного змісту. Художник любить експериментувати, використовуючи різні матеріали й особливі техніки, завжди шукаючи нові сенси для передачі через об’єкти. Колекція з 10 декоративних елементів «Febo» не стала винятком – яскраві кольори з відсиланням до повсякденного життя містять поєднання знаків та яскравого дизайну.

Уго Несполо

Митець, який дебютував на арт-сцені у 1960-х роках. Його творчість відразу характеризувалась підкресленим іронічним і трансгресивним стилем, бажанням розважатись, що є фірмовим стилем Несполо. У 80-х роках Уго Несполо накопичив значний досвід у прикладному мистецтві, а в дев’яності відбулася низка виставок, престижні колаборації та визнання. Особливо успішними стали персональна виставка у штаб-квартирі Alitalia в Нью-Йорку та дві виставки для Зимових Олімпійських ігр 2006 року в Турині.

Art direction

Giulio Iacchetti

Matteo Ragni

Graphic project

Alessandro Boscarino

Valerio Aprigliano

about studio

Web development

Marco Tonet

Irene Sartor

Nicola Carpene

webkolm

Content curation

Silvia Cortese

Photos

Max Rommel

Gaia Anselmi Tamburrini